Monday, February 16, 2009

m.z.a

hm.... Alhamdullilah... aku smakin kuat, smakin tabah menghadpi semua ini. aku smakin berjaya mengharungi semua nya. biarkan dia dgn kehidupan dia, kerna aku sendiri akan mencoretkan kehidupan aku sendiri tanpa dia di sisi.
teringat kata seorang kawan yg aku perlu memberi ruang kepada diri aku untuk merasai kebahagiaan. walau sendiri ataupun bersama insan lain. hahaha....
insan lain... ada 2 orang kawan yg tau. bkn pengganti tetapi dia lebih kepada seorang sahabat. sejak dari dulu lagi. tapi, sejak aku sendiri, dia banyak memberikan kekuatan n nasihat yg berguna sehingga aku semakin kuat dan boleh tersenyum dgn ikhlas. ribuan terima kasih.. aku terhutang budi padanya..istilah hanya kawan sentiasa bermain di bibir pabila ade kwn yg mengusik. hahaha... biar la dahulu... masih ada luka yg belum terubat.
untuk kawan2... terima kasih selama ni sbb sabar menemani mza. mza hargai semua nya.
untuk dia... K... terima kasih. walau dia x mungkin baca luahan hati ni, tp, aku ingin mengucapkan terima kasih kerna sentiasa sabar dan sentiassa menemani mza. thanks... mza hargai semua nasihat dan cter2 dia....

2 comments:

  1. Sayya bersimpati. Jangan risau, ada lagi lelaki yang lebih baik untuk kamu di luar sana

    ReplyDelete
  2. things happen for a reason
    yup setuju ngn helmi

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.