Thursday, April 9, 2009

kekasih yang tak dianggap

Aku mentari

Tapi tak menghangatkan mu
Aku pelangi
Tak memberi warna dihidupmu

Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Selalu itu yang
Kau ucapkan padaku

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Aku sang bulan
Tak menerangi malammu
Akulah bintang
Yang hilang ditelan kegelapan

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba mengalah
Menahan setiap amarah

Sebagai kekasih yang tak dianggap
Aku hanya bisa mencoba bersabar
Ku yakin kau kan berubah

hahahha... suka mza dgn lagu ni. bukan sbb lirik dia, tapi, arrangement muzik dia. kalau ct suka novel, mza plak suka arrangement muzik. slain tu, mza suka gak tulis lirik lagu. tapi, time2 bz mcm ni, mmg xd masa la. mza tulis n adik akan susun muzik tu. bez gak mcm tu. heheheh... pasni, nak blaja cara2 main gitar dgn betul. blaja ngan adik sudah. tapi... tapi... dia tu garang la. :))

actually, skarang ni mza tgh study subjek presress sambil chat ngan some1 yg tgh meluahkan problem dia. sambil2 tu mza amik la time ni tuk tulis blog ni. saje gatal nak menaip. hehehe... xd keje.

3 comments:

  1. looh
    ingtkan puisi ape
    lagu upenyee
    hee

    ReplyDelete
  2. saya pun suke lagu nie...lirik dia sungguh puitis tu..hehehe=)

    ReplyDelete
  3. HUHU.. nama den ada ke...
    besh2 ada org yg same minat cuma len skit jer..
    teruskan... jgn biarkan ia mati..

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.