Monday, November 23, 2009

f!RsT t!ME

ku gerammmmmmmmm tahap maksima. ari ni, seharian duk kat site. dr pg smpai la ke petang. akibat nya, paper work aku terbengkalai. bengang btl... problem btl dkt site sekarang. hm... benci tahap maksima. aku bukan ckp aku bnyk pengalaman di site, sbb aku pun br 8 bulan keje. tapi, skurang2 nya aku harap engineer2 yg bekerja di JKR blh membezakan teori dan praktikal. terlalu takut tuk membuat keputusan menyebabkan bnyk bende terbengkalai. tensen tahap gaban... di sebab kan skarang aku bnyk bekerjasama dgn engineer2 JKR, x kira lelaki atau perempuan... so, aku dpt membezakan kualiti lelaki atau perempuan tu la. dan mungkin disebabkan dari dulu lg, bidang engineering ni bnyk ditakhluki lelaki, aku dpt membezakan cara kerja lelaki dan perempuan tu. bukan aku nak memenangkan kaum lelaki dlm bidang ni...(sbb aku sndr cuba tuk buktikan perempuan blh dlm engineering ni)...tp, bler bab2 membuat keputusan, aku tgk lelaki lbh bagus. cara mereka berfikir, mereka akan fikir akibat akan2 dtg. kalau perempuan, mereka lbh suka pihak atasan yg buatkan keputusan untuk mereka. tu yg aku TENSENNNNN tahap gaban ni. apa da..... uiks... ni dah ber aku2 dlm blog dah ni...nmpk sgt geram kan? ken? hahahah......

dan pertama kali nye jugak ari ni, mza bercakap meninggi kan suara dgn assisstant n consultant... bukan xnak bertolak ansur. tp, cukup la stakat ni mza bertolak ansur. agak nya slama ni, mza terlalu berlembut, mereka x ambil kisah. so, ari ni baru mereka nmpk ketegasan mza. mza xnak mereka buat keje scara lewa dah... so, JAGA2...

esok, piling dah start. mza exited gler sbb ni 1st job mza yg ade piling. exited sgt2. job yg kira besar jugak la.... heheheh.....so, smua nya 1st time....

esok2, pagi2 mza akan ke site kat bukit jalil. heheheh..... hopefully, mza blh control myself. ye la kan...takut lava2 dah xleh tahan...nnt meletup. hehehe... mza ni kalau mengamuk, tahap x ingat dunia dah.... :p

2 comments:

  1. yang, wat la byk perenggan,
    tak cukup napas cik ian bace neh...uhuk2...
    sorry~

    ReplyDelete
  2. sabo dik OOOOooooooiiii!!!

    kalau dorang wat mcm tuh lagi. KETOK je pale dorang sampai penyekk.. bila dah penyek buang tepi longkang.

    huhuhuhuh...

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.