Tuesday, February 23, 2010

aku rasa.....

pernah x anda semua rasa teraniaya? rasa ditikam dari belakang? hurm...... rasanya teramat sakit samapai rasa dah tertanggung n paling teruk mcm nak mati dah rasanya........ hurm.....

perasaan mza hari ni, terlalu kecewa n tawar hati....serius....itu lah yg mza rasa sekarang ni. terlalu tertekan. hurm....sebab ape? sbb kerja yang mcm hampeh.

ari ni, pagi2 mza dah kene time meeting dgn JKR. siyes....smpai mza rasa mcm nak menangis. xd geng lansung nak mengadu. mza kene tanggung smua. mcm mza xuat keje lansung walhal....mza kene marah sbb consultant M&E x dtg. hampeehhhhhhh....... mmg mcm malaun.

then, blk opis, uat keje mcm biasa. pastu, Si M (my assistant) blh plak silap anta document msk blk boss. mza suruh dia filing, dia plak blh masukkan kat dlm boss. mmg ko nak kene dgn aku. bengang glerrrr....... ko mengadu ape kat boss ha pempuan? ko ckp dgn boss aku nak keje tmpt lain erk? smpai boss ckp dia tau aku mcm mane n jgn lepas tgn je ape aku buat.... ko mmg kaki mengadu erk? ko ingat ko tu bgs sgt ke buat keje? komputer pun x tau? yg asas pun mcm siot je ko uat....suh filing pun tanye bnyk kali. ko mmg b****g la. aku dah naik menyampah dgn ko pempuan. hurm......... ko mengadu kat boss erk? kaki ampu ko tu. ckp je pandai, uat keje mcm hamprak. naik menyampah dah aku dgn ko.... ptt la dr dulu, aku mmg dah menyampah dgn ko. hurm.......kalau aku dah ada keje lain, mmg aku bla jerk. tau la ko mcm mane ssh nya aku nak handle projek tu smpai tahap ni. ko jgn ingat aku diam, ko menang...... siap la ko. hurm...... aku dah menyampah tahap maksima dgn ko ni. pergi m****s la ko.

hurm....... tertekan. :(

1 comment:

  1. salam mza...

    jgn mrh taw.x bek..mcm nie lah.mza ckp dkt bos perangai dia tu.

    p/s; owh pg tesco rwg x ckp yea.leh kita jmpa...

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.