Saturday, November 13, 2010

=)

malam ni, buat pertama kalinya aku tdo di rumah (KL) untuk ari sabtu dan ahad. slalunya slepas keje ari sabtu, aku dah balik kg. =) tapi, minggu ni, aku x larat la. minggu ni sangat2 kucar kacir bagi aku. dgn nak penyerahan SJK (T) Ldg Bkt Jalil, dgn Tmn Kencana yg x nmpk2 progress nya lagi tu. huhuhuhu..... buat hidup aku ni porak peranda rasanya. Ohh.... tidak.

ari Jumaat, plg aku rasa teruk sgt. dgn Alex msk opis. dgn Tmn Kencana yg tetiba ada tukar perjanjian tanpa black n white. ni ssh kalau amik alih keje org ni. smua kne settle kan.... dah la ada benda yg aku kurang nak pasti sgt. adoi ai... pening kpala aku. dgn perangai Alex mcm ni, dgn perangai Ah Po mcm tu.... mmg lama2 keje dgn diaorg ni aku blh jd mental.

persiapan kawen pun kelam kabut. adoi ai...... xtau la. kdg2 patah semangat aku nak kawen ni.huhuhuhu.... kesabaran kne tinggi btl la. Ya Allah...... tolong la hamba Mu ini. hurm.... Harap sangat.......

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.