Monday, January 31, 2011

keje...keje...keje

ari ni, hanya kami ber-4 je kat opis. hurm.... mza, fieza, joanne n bini boss tu. tapi, ari ni xd buat per sgt. yg penting kena anta tender kat JKR Salahuddin. tu ajer... n then, blk opis hanya on9 dr pagi smpai la blk nnt. hehehehe.....

hurm..... bosan gler. ari ni asyik nak marah jerk. xtau nape. mungkin sbb B xd kot. yg nak marah tu kan, boss bg org tertentu jerk. smua cina la. gerenti la kan. ni aku menyampah ni kan, mcm la Melayu x buat keje. Dah r guna lesen Melayu kan. nnt ko, x bg bonus kiat aku... company ko lingkup la nnt. hahahahha..... kalau xnak bg, xpyh bg smua. ni mcm siot jerk... ada bg ada yg x. yg x dpt ni menyirap je la kan, sbb keje buat sama2. stupid boss. hampeh btl....

pastu kan.... lg satu, kena keje. ni yg bengang g ni. patutnya, aku cuti. huhuhuhu... tp, sbb tender tu, aku nye cuti kena tahan. e.......... geram gler. ni buat aku menyampah ni. hati sakit sbb boss bengong. xper2... ko tgk la. ko tau la, bler aku brenti, bdk baru xtau ape2. hahaha.... x ingin aku ajar bdk baru tu. biar ko pening kepala. :p

cepat la aku dpt keje tu..... :)

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.