Tuesday, January 3, 2012

2012-entry pertama

Assalammualaikum.....

Salam Tahun Baru... ^__^ sorry la kalau saya terlambat nak ucapkan. so, mcm mane sambutan tahun baru? ok? saya seperti tahun-tahun lalu menyambut tahun baru di kampung. dekat dengan insan-insan tersayang. lebih selesa begitu....

so, nampaknya ini entry pertama untuk tahun baru ini... :) Alhamdulillah, Allah masih memberi peluang untuk saya menghirup udara segar ni. masih boleh melihat wajah-wajah insan tersayang. Alhamdulillah..... amat2 bersyukur.

Aktiviti tahun baru ni, saya isi dengan menghadiri wedding kawan sekolah dulu semasa sekolah menengah (SMK Seri Bentong) iaitu Mr.Bambang dan pasangannya. datang agak lambat, tapi...sempat berjumpa dengan kembar x diiktiraf saya Pn Syiah dan Cik Saadah. Alhamdulillah....

Bercuti membuatkan saya malas untuk bekerja... ^__^ dan nampaknya en.suami beri green light. lebiu en.suami.... sayang sgt2.

1 comment:

  1. selamat tahun baru sal!semoga tahun ni memberi seribu satu rahmat untuk kita semua..amin!=)

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.