Sunday, May 19, 2013

Berkebun

Ok... aktiviti terbaru ku time cuti and time hubby xde kat umah. Gila arh!!! Xpernah terlintas pun dlm fikiran ku nak tanam pokok bunga semua ni. Hahaha... maybe faktor umo ni membuatkan feminin ku da terlebih dari dulu.

Ni smua terpengaruh dgn en.hubby la ni. Beliau tanam pokok favourite beliau, and aku dgn bunga rose... my favourite bunga. Secara kebetulan balik kedah and g kat tmpt jual bunga... dan jgn terkejut aku terminat plak dgn beberapa bunga rose dari siam. So, en.suami dgn baik hati tlh membeli pokok2 yg aku minat tu.

Nak dijadikan cerita... aku rajin plak letak baja... siram tetiap ari and then... argh!!! Exited gler tgk bila da berbunga. So, blh dikatakan ni hobby terbaru ku.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.