Thursday, April 3, 2014

Apa Impian Saya???

Apa impian saya? Wowww!!! Tetiba je terfikir tajuk ni. Tetiba je nak update tentang impian saya... Tetiba je kan???? Ok... apa sebenarnya impian saya? Untuk jangka masa pendek dan jangka masa panjang??? 

2014 da masuk bulan April. Sekejap je kan.... rasanya baru je 2 3 minggu lepas kita sambut new year (walaupun time tu me tdo...). Apa impian me tahun ini? Kira macam impian jangka masa pendek la. Banyak yang me impikan tahun ini. Dari aspek keluarga, kerjaya dan pelajaran. Target me yang paling besar ialah genggam sijil Master. Keseluruhannya, bila me da ada Master, me berharap kehidupan me akan lebih baik. Kerjaya me akan lebih kukuh. Ekonomi keluarga me akan bertambah. InshaAllah... Lepas tu, inshaAllah... mestilah impian me nak tambah bilangan ahli keluarga. Sampai bila nak berdua je kan??? Berusaha dan terus berusaha. Kan??? 

So, apa lagi impian me? Me tak minta banyak pun sebenarnya. Me cuma nak beli sebuah rumah lagi untuk tambah aset me. Sekurang-kurangnya Semi-D kali ini. InshaAllah.. Sekarang ni, Alhamdulillah, me bahagia dengan rumah teres setingkat ni. Alhamdulillah... tapii, kalau boleh biarlah me membeli aset me atas nama me sendiri. Itu impian me untuk diri sendiri.

Lagi??? Banyak kan impian me... Impian me untuk keluarga pula... me berharap, me dapat menghantar ma, abah, mak dan ayah menjadi tetamu Allah di Mekah. InshaAllah, me dan suami juga. Ini cita-cita/impian me sejak dahulu lagi. Untuk menukarkan kereta abah, me dah berjaya tukar. Alhamdulillah... untuk memberi abah dan ma sedikit duit poket pun, Alhamdulillah... cuma, me berharap sangat-sangat me dapat menunaikan impian me untuk menjadikan kami semua tetamu Allah. InshaAllah... target??? InshaAllah 2015/2016. Berusaha!!!!!

Selain itu, me berharap... me akan sentiasa menjadi diri me sendiri. Susah ke senang ke, me takkan berubah kecuali berubah ke arah yang positif. InshaAllah. 

Me berharap semoga impian me akan tercapai. Lambat atau cepat, me akan tetap berusaha. InshaAllah... me berdoa juga semoga semua impian anda juga tercapai. InshaAllah...

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.