Friday, October 15, 2021

2021 NEW NORMA LIFE


Norma hidup baru... hidup dengan virus Covid-19. Pejam celik pejam celik da setahun lebih hidup dengan virus ni. Kejap ok, kejap pkp, kejap pkpd, kejap pkpb..... Penat otak. Burn out teruk rasanya. Nak melayan karenah depa ni. Dari boss, staff bawah. Diri sendiri pun da down tahap xboleh buat apa da.

rasa penat.... tapi bila tengok pakcik ni.... aku rasa aku x boleh mengalah

Life pun tak boleh nak cakap stabil. Macam-macam kena hadap. Dengan jauh dari family. Semua nak kena hadap la. Kuat tak kuat ja.... Pejam mata ja la kalau tak mampu. X perlu nak fikir sangat.


projek pun da mcm terbengkalai lama

Kerja lagi la.... projek da berapa lama tangguh. Aku pun da makin penat dengan environment sini. Serius talk la.... Xtau sampai bila aku mampu bertahan. Rasa mcm nak cabut lari ja. Tak nak keja da. Balik kg kutip sawit je la... Hahahahaha.... Nasib aku sayang je projek ni. Fikir budak-budak sini ja...

benda paling aku suka kat sini.. aku boleh g pantai bebila masa time aku stress

Apa pun, life kena lalui juga mcm biasa. Blog ni pun da berhabuk. Aku mcm perlukan somewhere untuk aku luah apa aku rasa. Kalau x, boleh gila agaknya. Sakit da otak aku ni. Lepak tepi laut, picnic.... round 1 pulau. Yeahhhh.... Susunan Allah itu yang terbaik. InShaAllah.


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.