Sunday, March 21, 2010

e.s.o.k

MyEm0.Com esok mesyuarat dengan JKR. ades...... tensen gua. apalah aku nak jawab ni.... :p huhuhuhu.... pening kpala aku. tadi boss blakang tepon, bagi tips mcm mane aku nak jawab esok. tp, tu la... aku ni dah r ade darah gemuruh.... takut lain ditulis, lain ditbaca...lain ditanye, lain plak yang aku jawab nnt. penin aku. MyEm0.Com kesian la aku ni. MyEm0.Com

aku nak buat bodod n muka tebal je la esok. hehhheheheheh....... jawab je apa aku tau. kepak2 aku kan besar esok. harap2 esok boleh la diaorg tlg jawabkan..... heheheheh..... MyEm0.Com

buat2 senang hati....walaupun hatiku memang senang. tgh berbual dgn mr.zul sambil2 menaip blog ni. hahahaha..... MyEm0.Com


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.