Sunday, March 21, 2010

k.a.m.i

mungkin benar kata orang2 tua....'bertunang lama2 ni x elok, banyak dugaannya'.... hurm..... :) ntah la. it's very complicated. sgt2 mencabar..... dugaan dtg melimpah ruah. Ya Allah.... Kau berikan lah aku ketenangan dan kesabaran.....aku amat memerlukannya di saat ini. :)

bergaduh x payah nak cakap la.... dah beribu2 kali dah. nsb baik kesabaran tu ada. tapi, jujurnya, mmg bnyk si dia yang mengalah. xtau di mana silapnya, aku menjadi begitu panas baran, terlalu degil....n yang paling aku benci, sukarnya menghulurkan salam kemaafan kepadanya waima aku yang bersalah. hurm..... bler aku dlm pemikiran yang waras, sedih dan kasihan melihatnya. terbit rasa kekesalan, tapi pabila dlm situasi marah....smua nya aku lupa. aku mcm nmpk dia kecik aje. nsb baik kesabaran itu mengatasinya. hurm..... jujurnya, aku amat beruntung memiiknya. Ya Allah.... ku pohon padamu, permudahkan lah jalan kami. hurm......

jarak...... aku xtau adakah masalah bler kami berjauhan. hurm...... mungkin juga sebab itu kami slalu bertengkar. tapi, bagiku bkn mslh besar andai kami berjauhan. jarak itu penguat kasih sayang kami. penguji kejujuan kami..... dan bagiku, kami masih lulus dlm stiap ujian itu. tiada insan ketiga yang berjaya menggagalkan ujian kami ini. tapi, ku akui.... sejak kami mengikat tali pertunangan ini.... ada 2 3 org x aku dtg menguji..... :) tapi, Alhamdulillah... ku yakin cinta dan kasih sayang ini hanya untuk si dia.

hurm...... xtau la. apa agaknya jenis dugaan ini. tapi, satu aje yang kuharap....kami akan berjaya mengharungi semua dugaan, cabaran dan ujian ini....hingga kami bersatu dan hingga ke akhir hayat kami. Aminnnnn......

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.