Saturday, May 15, 2010

entry ini untuk.....

hurm..... xtau macam mana nak meluahkan rasa ini. benar, aku menjadi pemerhati setiap luahan hati si dia. perkenalan kami hanya disebabkan oleh insan itu. insan yang meninggalkan luka yang xkan pernah sembuh. bukan hanya pada aku, tapi..... pada insan2 bergelar perempuan. aku akan membenci insan itu, sehingga nyawa bercerai dari badan. hurm......xkan ku maafkan setiap kesalahan insan itu.
hurm..... aku mengharapkan si dia akan kembali kuat seperti aku mengharungi liku2 hidup ini. membuang setiap cebisan kenangan dengan insan tersebut. hatiku tertanya adakah si dia cukup kuat seperti aku? (kuatkah aku?) hurm...... Alhamdulillah, rasanya aku cukup kuat, cukup mampu untuk kembali menjadi aku yang dahulu.... dan mungkin aku yang lebih baik....dgn adanya insan2 terbaik di sekelilingku. :) aku bertuah...... :) terutama pengganti insan tersebut, Mr.Zul.... aku amat menghargai dan menyayanginya.
hurm..... kini, aku kembali menjadi penunggu setia setiap luahan hati nya.... dulu melalu my space dan kini nampaknya aku berjaya mencari dia di facebook. setiap luahannya ku teliti dan ku berharap dia akan kuat. akan tabah..... :) ku tahu, dia membenciku. terlalu benci hingga namaku di block untuk smua page si dia. ku titip doa buatnya dari jauh. hurm..... Aida Syazwani, ini ikhlas buat mu. aku sentiasa mengharapkan yang terbaik buat mu. walau diriku dibenci, walau diriku pernah dicaci..... aku masih tersenyum. kerna ku tahu cinta itu menutup kestabilan emosimu. dan menutup rasionalmu..... aku sentiasa mendoakan dirimu, Aida Syazwani. dan aku juga mengharapkan, mungkin kemaafan atau doa darimu buatku.... agar aku dan Mr.Zul akan bersama selamanya. dan tidak keterlaluan andai aku terasa ingin menjadi sahabatmu.... hurm.... apakah?? apakah akan terlaksana impian ku ini Miss Nera Fatimah?

1 comment:

  1. insyaALLAH...

    Dh lama tidak mendengar atau melihat nama aida syazwani itu :D

    rasanya miza.. tidak ada sebab dia membenci miza disebabkan salah itu datangnya dari seorang lelaki kasanova pembelit itu sendiri!

    mungkin hati tengah sakit dan amarah itu mungkin sebab dia membenci miza

    insyaALLAH rasa itu mungkin akan menghilang ( tapi benci kita kepada lelaki itu x akan padam bukan?!! :D)

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.