Monday, May 31, 2010

kenapa hari ini muncul juga????

hurm.... xtau nak luahkan ape yg aku rasa skarang. sdh, pilu, rindu, syg, cinta, benci....smua bercampur aduk. smua ada... Ya Allah... apakah dugaan Mu ini???

pagi td, lbh kurang pklu 5 pagi, aku kuatkan diri aku utk menghantar Mr.Zul ke LCCT. bler tgk muka dia, aku terus bertanya, 'abg, nape ari ni muncul jugak?'. dia pandang aku, dan pegang tangan knn ku, 'yang, sabar la. mungkin ada hikmah nape kita perlu berpisah skarang.'..... Ya Allah, kuatkan hatiku, imanku.... berpisahnya kami kerana komitmen dan tugas. Redhailah hubungan kami. Ya Allah, moga ini yg terbaik untuk kami. walau jarak pemisah jasad kami, tapi, Kau dekatkan lah hati kami. Amin.........

smemangnya 12 hari itu mencoretkan 1001 kenangan tersendiri buatku... smoga jdh kami sentiasa kuat dan Allah permudahkan perjalanan hubungan kami. Amin.....

Ya Allah....... Kau sentiasa tahu apa yang terbaik buat hambaMu. aku redha dengan segala dugaanMu....

2 comments:

  1. Mr.Zul keje kat Labuan. ari tu dpt cuti 12 hari. ari ni, cuti dia habis. huhuhuhu.....

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.