Wednesday, June 16, 2010

amarahku.....

adakah aku lemah bler mendiamkan diri? diam tu x beertinya aku lemah. dan mungkin juga diam ku itu ada isinya. x nmpk ari ni, esok lusa, insyaAllah.... nmpk la hasilnya. :)

maaf kawan2..... 2 3 entry lepas, emosi ku kurang stabil dek kerana tekanan kerja. sabarku sampai pada hadnya. tapi, alhamdulillah, masih blh aku sabar, tanpa melayani rasa amarah ini. aku msh mmp tersenyum, msh mmp berfikir scara logiknya. :)

wahai insan itu.... hari ini, mungkin kerna taraf mu bekerja dgn KERAJAAN (JKR), kamu bongkak dgn status mu. kamu berasa kamu di atas.....tapi, mungkinkah aku akan berada di atas mu 1 ari nnt? mungkin dgn IZIN DARI NYA..... insyaAllah......... aku yakin dgn rezki yg diberikanNya.

Ya Allah...... Kau tahu apa yang terbaik buatku. Berikan lah yang terbaik buatku...... :)


3 comments:

  1. kdg2 kite x blh mendiamkan diri sbb nanti org anggap kite lemah..

    ReplyDelete
  2. tunggu projek tu siap jer, siap aje.... kita tungguuuu.... :) x lama je lg..... beberapa hari saja....

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.