Wednesday, June 2, 2010

lawatan mengejut

ari ni, hbs smua planning aku. planning baik punyer..... tapi disebabkan lawatan mengejut Dato' M. Saravanan (timbalan menteri wilayah), hancur smua planning aku tu. dtg site mengejut. nsb baik la ari ni hati aku ni rajin ckit, g kje. cuba r kalau penyakit M tu dtg, kan x pasal2 EL. aku kan mmg begitu.... :p

alkisahnya beliau dtg ke site aku ni sbb pihak PIBG n skolah tu x puas hati dgn JKR sbb x buat 10 buah kelas sperti yg diaorg nak. hurm..... tp, nak slhkan JKR 100% pun, xleh gak sbb duit tu pun dr Tabung Khas. tu sbb x reti bersyukur la tu. bg kaki nak paha.... :p x pasal2 menteri dtg site aku. kelam kabut smua org. boss aku dah melarikan diri dah. cittttt!!!!!!! diaorg pun 1, nak kelas tu pun kena ada prosedur yg btl. jgn ckp mulut jerk. skarang dah x bernilai ckp2 mulut ni. kne black n white k? x pasal2 pekerja aku berhenti kje lbh dr 1 jam. n x pasal2 aku dpt gastrik sbb lambat mkn (tggu menteri tu balik).... perghhhh..... ramai wartawan dtg. femes r skolah tu esok. hehehehe.....

hurm..... ntah la. 01072010, aku kne siapkan jugak skolah tu. 1st baby tu.... :) aku kne make sure kualiti skolah ni. walaupun lambat, aku kne pastikan kualiti tu. so, JKR jgn ingat kontraktor ni x jaga kualiti. hurm...... :p

hurm..... esok pas site visit kne g s.alam. so, s.alam, esok daku ke sana. :D

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.