Thursday, February 16, 2012

^_________________________________^

senyum..... x perlu kata apa-apa.... hehehehe.... <<< hati senang sangat nampaknya kan?
bukan apa... da xnak la sedih2 sebab en.suami balik Labuan. pandang ke depan... teruskan kehidupan. Allah sentiasa bersama-sama kita. doa je la, smoga en.suami akan bertukar ke Semenanjung. Allah dengar doa tu. cuma cepat atau lambat aje.. kita xtau rancangan Allah, kan? pasti ada hikmahnya tu.

ok..... malam ni, agak penat ckit. mungkin kejap lagi da nak tdo. TV tu da memekak sorang2 da, xde sape tengok. untuk ari ni, everything is under control. masih dalam learning season.... bak kata Leong, 'kalau u minat, banyak benda u boleh belajar.... kalau u x minat... u keje saje. xtau pape'... mungkin bg dia cakap2 kosong...tapi, for me, it's a challenge to prove yang saya boleh buat. and then, saya tgh mencuba tuk melembutkan lidah ni tuk speak in english. wah....!!! besar angan-angan tu. tapi.... harap angan2 tu jadi kenyataan. kan????

haihhh.... ni yg td da kluar semua kamus2 zaman tuk kaduk dulu. hehehe... dan, saya juga akan cuba untuk improve my English. oleh itu, saya akan mula kan entry menggunakan B.Inggeris pada netry akan datang. hehehe... harap2 menjadi la kan? ok u allz... doakan saya.


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.