Friday, June 15, 2012

minggu busy..

sejak akhir-akhir ni, saya menulis entry di office... dekat umah, lansung x tergerak hati nak update entry.. sebabnya? sebabnya... sejak kebelakangan ni, balik lewat. so, balik je mandi-mandi, terus nampak katil yang empuk. hurm... kepenatan. penat yang teramat sangat.....


tapi, yang tak bestnya... update entry kat office xleh nak letak gambo. huhuhuh.... lansung macam x best. orang pun tengok, entah pape entah... ^___^!


ok... fine! ari ni... kita nak bercerita pasal ape eh? see.... saya xde idea. idea melayang-layang entah kemana. minggu ni, minggu yang amat teruk sekali sebab kena anta final projek and kena presentation. malam tadi, saya present untuk subject construction and facilities management. very2 bad.... mood xde bila dengan mamat yang x brape nak putih tu. memang mati mood.. memang xleh nak suruk, yang SAYA ni X SUKA DIA.... memang da xleh nak suruk.... mcm mane? memang la dia lecturer ganti dan sepatutnya saya kena hormat dia... tapi, lansung xde perasaan tu. yang ada, hanyalah rasa MENYAMPAH. dan.... kita rasa terkilan sangat-sangat. Nape la sesuka hati suka tukar lecturer ni. Lantak la, dia x cukup kredit ke ape.... lagipun, sepatutnya diaorg bagi kitaorg lecturer yg terbaik. Ini, entah pape... rasa menyampah plak. Haih!!! memang terkilan. Bukan semua orang boleh jadi lecturer ok... Maybe dia student yang BAGUS... tapi, bukan LECTURER yang BAIK... please la. jangan la sesuka hati menukar2 lecturer ni next time.


so, minggu ni... kita hanya baca entry e-novel aje. Rasa release gak tension ni sikit. ^____^. En.suami xtau dapat balik ke tak... harap-harap dapatlah beliau menemankan saya ke hospital untuk check up.


ok u allz... see u next entry. =____=!





No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.