Wednesday, September 12, 2012

10092012 - 27 Tahun usia ku...

Allah Selamatkan Saya


Allah Selamatkan Saya


Allah Selamatkan Norsalmiza


Allah Selamatkan Saya....






Agak terlambat entry saya kali ini.. Da berlalu 2 ari da ari special tu... Tapi, saya tetap nak update entry ni. hehehehe~




10/9/1985 - 10/9/2012.... Alhamdulillah, Allah masih berpeluang untuk saya menghirup udara segarNya... masih juga diberi peluang untuk bersama-sama insan tersayang di sekeliling saya... Sangat-sangat bersyukur dengan semua ini. Moga apa yang saya ada ini, akan berkekalan hingga akhir hayat saya.




Special kali ini adalah.... suami dan keluarga ada di sisi. Ma dan abah datang dan tdo di rumah saya. Alhamdulillah... sangat istimewa kali ini. Secara kebetulan, mereka ada hal di MPPD. Alhamdulillah, sgt2 bermakna birthday saya pada kali ini.




Harapan? Off course, sempena bertambahnya umo ni, sy mengharapkan yang lebih baik. Suami sdh ada di sisi... da kali ini, sy mengharap hadirnya org ketiga dalam keluarga kami. Study juga, sy mengharapkan pointer yg lebih baik dari semester lepas. Kerja juga... InsyaAllah, sy akan lebih improve dr yg lepas. Moga semuanya lebih baik... Amin....




Terima kasih kepada yang wish birthday saya dan doakan kesejahteraan saya. Hanya Allah sahaja yang akan membalas semuanya. InsyaAllah....


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.