Thursday, January 31, 2013

PC

Ape itu PC? PC tu P.Coordinator... Yup!!! Aku skarang ni PC.

Hurm... tapi, x lama lagi aku akan tukar position jadi PE (P.Engineer) balik...

Nape tukar? Orang kata, best la duk office, keje 5 ari jerk. Duduk dlm aircond... duk site, dgn panas nya, dgn kje 6 ari nye... risiko bnyk. Contra gler la...

Tapi, jiwa aku rasa x best. Bg aku x luas pandangan. Sejuk aircond x smestinya sejuk gak at ni.. bdk teknikal simple... buat kje, rilex. Kje lepak2, gelak2 pun... confirm kje jalan. Xde org nak marah. Kan???

Duk opis lain... kalo big boss si botak tu tengok korang gelak2, dia ckp xde kje. Ckp dgn sub-con pun dia xkp ko bergayut... ape la...  nsb baik daddy mcm tu. Rilex aje. Huhuhu...

Ape pun, smua kje sama je. Kita yg planning smua tu. Kan???

Ape pun, harap smuanya berjalan lancar...

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.