Friday, January 3, 2014

SALAM 2014

Assalammualaikum....

Pergh.... gila berhabuk. habuk da tebal 50cm da kot. hehehe... Sihat semua? Kita, Alhamdulillah. Sihat mcm biasa. Life diteruskan mcm biasa... 

Alhamdulillah... masih diberi peluang untuk terus menghirup udara 2014. Udara segar... dan berada di samping insan-insan tersayang. Me, mcm biasa..... kerja + study. Komitmen yang sedia ada. Masih tak terlambat kot, nak ucap Happy New Year kat korang semua.... Tahun ni kita sambut dekat kampung family di Pahang. Secara kebetulan, en.suami pun off day. So, duduk kat kampung, release tension.

Apa yg xtercapai lagi azam 2013? Hurm.... Ada lagi. Moga tahun ni, azam tu akan tercapai. Tapi, 2013 rasanya rekod terbaik untuk life+kerja. Alhamdulillah. Kira menempuhi fasa kenaikan pangkat mengikut pengalaman dan Alhamdulillah juga sebab masih mampu membantu keluarga dan menggembirakan hati semua. Memang kalau ditanya dari segi kerjaya, tahun 2013 kita mampu tersenyum kerana banyak target, impian kita... tercapai. 

dan semoga 2014 ni akan mencoretkan 1001 kemanisan untuk kita semua. Yang pahit di tahun 2013 jadikan pengajaran. InsyaAllah.... jumpa lagi nanti.


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.