Tuesday, April 20, 2010

20/4

tertekan dan semakin tertekan... hurm.... ntah la. aku x tau mcm mane nak mengungkai ape yg aku rasa. cuma aku harapkan ini adalah dugaan untuk kami menuju kebahagian. Ya Allah... Ampuni la dosa2 ku. Andai dugaan ini adalah cara Kau memansuhkan dosa2ku, aku terima Ya Allah..... Berikanlah aku ketabahan dan kekuatan untuk menghadapinya, kerna kdg2 aku rasa aku ssh untuk menghadapinya.

hurm...... tension!!!!!!!!!!!!!!!! kete rosak lagi. kali ni, amat2 siyes. gearbox!!!! WTF!!!!! mmg ssh tuk aku tmer. menci!!!!!!!!!! nak tolak, aku syg. last2 baiki jugak la. melayang duit simpanan kawen. huhuhuhuhu....... :'( menci!!!!!!

hurm....... penat la dgn projek bkt jalil tu. aku jd penat. teramat penat dgn kerja2 yg x pernah nak hbs. n dgn org2 yg x pernah hbs2 na menyusahkan aku. hurm.... dugaan apakah ini? huhuhuh...... besarnya ku rasakan. berseorangan..... :( menci dgn keadaan ini. hurm........ dan yg paling aku x suka, adalah apa yg aku rasa skarang????????

hurm........

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.