Wednesday, April 21, 2010

21/4/2010

hurm....... :) kuang2........ pg2 lagi boss dah bising2 dgn aku, suh g kursus. perrggggghhhh....... aku menci dgn kursus. kalau bez, xper la kan. ni kang.... kalau x bez, hampeh. aku gak rugi masa. blk mst kerja bertimbun kat atas meja. choong mst penin kpala kalau aku xd. keje aku akan beralih dkt dia. padahal slama ni, aku ni dikira assisstant dia gak r...... hahahaha..... mcm2 position aku ni kan. aku la kerani.... aku la posmen...... aku la engineer..... aku la junior QS..... tp, dlm akunya surat confirmation "project coordinator cum junior QS"..... hheheheh..... xd pun clerk. xd pun postman.... :p tapi, walau apapun, tq boss... bnyk pengalaman aku dpt n bnyk yg aku blaja.

mengungkai 2 3 ari ni.... bnyk sgt benda yang terjadi. hingga aku benar2 terasa pening kpala. lagi2 bler aku berseorangan. aku seorang tanpa Mr.Zul. even dia ada, tapi yang aku mahu dia benar2 di sisi. bkn hanya suara atau 3G. hurm...... nsb baik kekuatan dia tetap ku rasa shingga kekuatan dia kekuatanku. itu lah yg aku rasa. thanks abg!!!!

n nak dijadikan cerita, my X.... msg aku dkt ym pg td. hurm..... dia mcm kutuk2 Mr.Zul. hurm..... aku mls nak layan kerna aku tau, Mr.Zul mcm mane..... walau mungkin org kata aku blh dpt yg lg baik, bg aku.... antara smua yang ku kenali, dia yg terbaik. ssh sama ssh, sng sama sng. aku beruntung kerna dia juga kekuatan. hurm...... Hanya Allah sahaja yg tahu.... yg Maha Mengetahui. :) terima kasih untuk pengalaman lalu, kerna aku dpt belajar bnyk perkara. dan smestinya, aku tahu kenapa Mr.Zul yang terbaik di antara semua. :)

Ya Allah.... hanya ku pinta, Kau permudahkan lah semua urusanku di dunia juga di akhirat sana. Amin.......

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.