Thursday, April 29, 2010

tag dari miss nera fatimah

1) Adakah anda happy sekarang?
~ x... sbb saat ini, tika ini saya tengah bergaduh dgn Mr.Zul. menyampah glerrr......

2) Kenapa anda happy?
~ saya happy sbb saya happy rr...... huhuhuhu.... saya happy bler saya xd masalah. saya happy bler saya rasa saya tgh bahagia. saya happy bler family saya happy. saya happy bler Mr.Zul ada di sisi. saya happy bler kawan2 saya pun happy.

3) Apakah benda yang boleh membuat anda happy?
banyak sebab la.... x larat nak taip. lebih kurang mcm hak atas tu r.

4) Pernahkan anda menerima tag?
~ penah.. dari kak as.... n yang ni dari miss nera fatimah atau panggilan saya untuk dia, cik siti. :)

5) Nyatakan warna yang anda suka.
~saya fanatik dengan warna biru. :)

6) Berikan 6 orang yang anda mahu tag. Sila beritahu kepada orang yang anda tag supaya dapat respond. (klu nak lebih pown bley, kurang pown bley..)
kepada semua yang menjadi pembaca blog ini.. anda amatlah dialu-alukan menjawab.
xtau dah nak letak sape. maaf ya.. :(

7) Nyatakan sifat orang yang tag anda. Buat dalam bentuk esei. Nak tulis panjang berjela pun takpe asalkan anda happy.
~ cik siti ni erk? hurm.... 1st time saya kenal dia, 2008. time tu saya msh study kat uitm s.alam. hurm.... penyebab saya kenal cik siti tu, sbb Allah sayangkan saya.... :) hurm.... cik siti, org nya baik. straight n sntiasa beri pendapat tiap kali saya mnt dia bg pendapat. :p

8) Nie soklan cepu mas nieh. Adakah anda happy dengan apa yang anda ada?
saya bersyukur dgn apa yang saya ada. cuma, kalau blh, saya nak yang lebih baik dan yang terbaik. :)

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.