Sunday, July 25, 2010

25/07/2010

xtau kenapa 2 3 ari ni aku rasa ari paling malang di dunia..... serius je aku rasa. sehingga aku rasa, aku x ingin hidup lagi. x ingin mengharungi hari2 esok. aku putus asa!!! itu lah yang aku rasa. aku betul2 terasa......... pasrah!!! aku terlalu penat!!! smua org seakan2 x blh memujuk, even Mr.Zul. Hatiku seakan-akan mati, x mau mendengar kata. apa yang aku tau, aku menangis.

perlukah aku bercerita? hurm..... seakan2 membuka aib sndr pulak. walaupun bukan aib aku, tapi, rasanya perlu dijaga semuanya..... biarlah ku pendam smuanya. kesemuanya...... lalu, hatiku menjadi mati. seakan2 tidak mahu menerima apa pun.....

Mr.Zul, tmer kasih syg. tmer kasih kerna sabar dgn smua karenah ayg. Abg mmg terlalu baik.... terlalu memahami.... :) tapi sayang, jarak pemisah kita. kalau x, aku mau pinjam bahu kamu untuk aku menangis.......

Ya Allah.... jauhi lah aku daripada perkara2 yang tidak elok. Kau kuatkan lah semangatku....!!! Amin.....

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.