Sunday, July 25, 2010

insan biasa

Ahad yang indah tapi bagi ku x seindah mana.... dah 2 ari, air mata ni asyik mengalir.... mujur Mr.Zul ada walaupun realitinya hanya suara peneman setia. Aku mahu dia di sini..... :'(

Ya Allah.... kurasakan dugaan-Mu kali ini amat berat skali. aku ingin menjadi seperti insan-insan lain... bahagia dan punya smuanya. hurm........

aku hanya insan biasa.... hanya semangatku saja yang tinggi. harapan ku sbesar gunung. hurm....

penatnya ku rasa hidup ini. sungguh penat skali.... adakah ini seperti aku berputus asa untuk hidup????? hurm....... Ya Allah, ampunkan aku mempunyai rasa seperti ini. cuma, aku hanya insan biasa. punya rasa.... dan rasa ini smakin menghimpit jiwa...... :(


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.