Saturday, July 31, 2010

31/07/2010

assalammualaikummmm................. :)
x jawab BERDOSA..... hehehehe....

sng enak mkn quarter pounder di malam hari. habis la diet ku. mnt maap yer Mr. Zul, nafsu makan i menjadi2 skarang ni. heeheheh.... harap u sabar la dgn tunang u ni. tapi, u tetap sayang i kan? kan? kan? hehehehehe.......

MOOD : lalalalala..... penat sbb td angkut brg sorg2. mza pndh umah. :) pastu, lapar. tu yg telan quarter pounder ni. bdn plak skt2, adoi ai... kan bessh kalau ada org tlg urut. yeyeye...... :)

hurm..... dah 3 ari selsema ku menjadi2. ni alergik kena habuk kot. sbb skarang sibuk kemas umah. :) maklum lah br pndh umah. syok nya.... n besh nya sbb dah siap kemas. wow, besar gak bilik ni. terasa kosong plak. heheheheh....... minda berputar2. :)

actually, spatutnya mlm ni, aku g i-city s.alam. tapi, x jadi la. terlalu penat. so, rehat2 di rumah saje la. syok nya, kawanku! heheheh......

hurm..... teringat seorg kwn, baru2 dia call. cedey jer dgr sore dia. upernya, dia ada mslh dgn teetttt.... hurm..... pastu, meluahkan smua nya dkt aku. apa nasihat yg terbaik utk dia? aku sndr kelu. walaupun, mungkin dl, apa yg kurasai mungkin lbh teruk dr dia. ntah.... kelu aku utk memberi pendapat. aku sndr melalui nya dgn pyh skali. Alhamdulillah, aku berada di mana aku berada skarang. kuatnya aku kerana Allah. Redhanya juga kerana Dia. Dia memberi yg terbaik untuk aku. pengalaman, kekuatan.... smuanya. ssh utk aku jelaskan. apa yg mungkin blh ku katakan, mengadulah kepada-Nya. Mintalah kepada-Nya. pasti Dia mendengar semua rintihan kita. sabar, cekalkan hati...... pasti kau boleh sperti ku dulu2.

For Mr. Zul, u jgn jeles2. sbb dia perlukan pandangan i saje. :) yg penting, i love u. only u, ok? hahahaha....... giler!

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.