Wednesday, September 22, 2010

debaran

hurm...... yakin ke pada diri bahawa aku blh buat yg terbaik. bile pk2 balik, biler dah siyes survey kad kawen ni, aku jd ngeri plak. terfikir2.... apakah ini realiti nya? aku ke nak kawen ni? hurm.... mcm x percaya je.... mcm ari2 yg lepas tu mcm smlm je berlalu. sperti kelmarin aku kecewa, smlm aku bertemu dgn dia, hari ini dah start survey itu survey ini.... alamak.... :0 mcm x percaya jerk.... betul ke ni? hurmmm.............

bila try tgk2..... mcm rambang mata plak. hurm... :) x tau mane 1 nak pilih. so, aku try cr yg berkenan, bler Mr.Zul blk cni nnt, aku mnt la pendapat dia yg mane 1 ok. kan?? tentang sourvenier, ma yg uruskan. pastu..... pelamin n bilik, makcik. hurm.... make up, my fwenz. lg ape erk? hurm......... lalalalala..... blur~

hurm...... 1 je masalah besar aku skarang ni. :( slera makin smakin menjadi2. n takut baju pengantin x muat nnt. oh tidak!!!!! mcm mane erk? ada sape2 bleh bg pendapat? berat makin lama makin berat. adoi ai...... :p sng at sgt kot. hahaha.....



2 comments:

  1. ok. miza, kurangkan makan! hehehe...


    bertenang dan fikir yang molek2 aja. insyaALLAH tiada apa-apa yang 'mengerikan'.

    ReplyDelete
  2. hurm....kurangkan makan ke miss nera? agak2 ada x pendapat lain, sbb rasanya, mmg dah kurangkan makan. hehehe.....

    insyaAllah... doa2lah smua berjalan dgn baik erk. tQ.

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.