Tuesday, September 28, 2010

hurm............

mahu berbicara sebentar...tapi, xtau mahu bicara ape. oh tidak.... aku blurr.....~ zzZZZZzzzz....

nak cerita tentang ape? cerita tentang kerja, uat ape... huurm..... life aku x besh. tu yg aku rasa. :( mmg keje besh, gaji pun blh tahan la... tapi, aku kene korbankan life aku. hurm... bkn nak enjoy sgt, tapi, skurang2 nya ada masa utk diri sndr. utk rehat... keluar dgn kawan2....

hurm..... td, br je Mr.Z call. hurm, atually, next month spatutnya dia nak blk smenanjung tuk uruskan sdikit hal tentang urusan kami tu.... tapi, nampaknya terpaksa ditangguhkan sbb dia dihantar ke KK utk urusan kerja slama sbulan. 30/9 hingga 28/10. hurm.... lagi la mood tu merundum jatuh mcm jth gunung everest tu. hadoi hai.....

apa lagi yg harus dibicarakan.... sbb tiada idea lg.. n sbb berukband aku ni asyik uat aku off9 jerk. betul2 menggugat kesabaranku..... :(

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.