Thursday, September 23, 2010

plus minus....

waaca........ today is thursday. terasa mcm cpat je minggu ni berlalu. lap lip lap lip.... dah khamis. keje gler bnyk tertangguh kat opish. wah..... sabtu ni kena pulun gler2. kau2 gitu. heheheh..... :) i hate u. :p

hurm..... bnyk nye benda nak kne prepare lagi. smua uat aku serabut. oh tidakkkk!!!! penin+blur dowh. hurm.... apa lagi yg x setel erk? bnyk g la.... baju x amik g. ingat nak letak labuci. pastu, tudung x beli g. hurm... nak kne cr yg cantik ckit. lagi ape erk? hurm.... kad masih dlm status 'mencari'.... oh!!!! serabut. agak2 kat ner kad murah tp design dia cantik erk? nak uat dlm 1000keping. hurm..... ada x idea? tema biru tekoish+pink. wakaka..... jgn mare. ntah bler la aku suka pink ni, aku pun x tau. huhuhuhu...... lg ape erk?

i like roses. agak2 kan, kalau pelamin n bilik letak roses ok x? tp, ingat nak cr roses mati la. xnak idup, nnt dia layu. huhuhu..... gler suka roses yg kat jln tar tu. nnt la, ada Mr.Zul, ku borong habis. huhuhuh.... thanx Mr.Zul. prepare duit bebanyak ckit nnt erk...~

hurm.... adoi ai... kawan2 pun ada yg nak kawen bulan depan n bulan 11. kne pk hadiah diaorg plak. Mr.Zul x confirm g blk brape hb. so, mcm mane erk.... x leh nak booking tiket flight g. adoi ai... bnyk gak kne pk ni. hurm..... lg ape erk?

keje...keje.... aku kne setelkan keje elok2. pastu, dah xnak cuti2 m'sia n ponteng dah. kne jg disiplin btl2 ni. sbb....... kawen nnt nak cuti lama. 3 minggu tu. ahaks...... nak ikut Mr.Zul blk Labuan. yeya....~ buat mcm company sndr. cuti suka suki. hurm....~

alamak~ angah bukak cter phirana. k la all.... aku nak g tgk. nnt cot cet g ke.... daaaa~


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.