Sunday, August 12, 2012

Salam AidilFitri


Assalammualaikum kawan-kawan....

Mungkin terlalu awal untuk saya upload kad raya ni untuk anda semua. Tetapi, sebelum saya dihujani dengan kerja-kerja dan masih mempunyai kesempatan untuk meng'upload'kan nya... better saya upload dulu... hehehehe..... nanti takut tidak diberi kesempatan plak.

InsyaAllah, tahun ini, tahun ke-2, saya beraya sebagai seorang isteri dan Alhamdulillah diberi kesempatan untuk menyambutnya dengan en.suami sebab en.suami dapat cuti selama 9 ari. Dan, raya pertama di rumah mertua... doakan saya yerk. :)

Di kesempatan ini, saya dan en.suami... mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya AidilFitri yang bakal menjelma x lama lagi. Maaf Zahir dan Batin... Maybe terdapat kekurangan, ketidak senangan hati dengan entry2 saya, dengan komen2 saya.... Maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki. Moga AidilFitri kali ini lebih bermakna buat kita semua.

Sesiapa yang pulang ke kampung, drive safely. :)

^___________________^

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.