Thursday, March 17, 2016

Company Trip - 2nd Day

2nd day di Langkawi.....
Pagi-pagi boss da bawa kami semua breakfast kat kedai nasi lemak terbaik di Langkawi katanya. Aku lupa nak amik gambar time kat sana. Tapiiiiii...... sambal dia memang best.
Selesai breakfast, kami ke Galeria Perdana Langkawi. Sebak aku tengok barang-barang kat dalam ni. Ada macam-macam... bangga aku dengan TM & TSH. Kereta pun ada tau.... tercengang en.suami tengok kereta kat dalam galeria tu. Masuk x mahal. Berpatutan......
Then, kami lunch kat tempat best gak. On d way jalan ke Cable Car. Ramai orang singgah kedai tu... lauk dia macam-macam. Best sangat.... ikan bakar ada, gulai cili api ada... sambal belacan dia memang awesome. Dan dek kerana kelaparan... aku x amik pun nama kedai tu. Sorry.
Ok... perjalanan diteruskan ke Cable Car. Kekonon nak tengok matahari terbenam. Tapi, tetiba ada planning nak buat BBQ malam tu, barang x beli lagi... so, kami turun awai. (Psstttt.... time ni, baru tau ada jejaka sado benawin gayat dan takut tinggi. Kena tipu baru naik cable car. Itu pun, pegang macam ape ntah.... kena bahan la lepas ni).
So, balik...... aku rehat, mandi2. Memang aku sangat penat dan specialnya BBQ ni... jejaka-jejaka sado yang arrange. Aku? Makan aje...
Oh ya.... lupa nak cakap. Malam kedua di Langkawi, kami da tukar penginapan. Kami menginap di Best Star Hotel Pantai Chenang. Ada pool lagi.... aku? Lepas kenyang, jalan-jalan cuci mata kat kedai-kedai tepi jalan tu. Dapat la.... seluar P.Ramlee katanya. Rm45. Fuh!!! Mahaiiiiii... (sebab baru ni aku g Pantai Merdeka, seluar yang sama... aku dpt RM35 ja). Sedihhhh....
Next day... aku sambung nanti. Chiowwww....

Galeria Perdana
Bangga kejap... TM & TSH
Lama sangat chenta hati tenung keta tu....
Sambil tunggu diaorang ni..... sebelum naik cable car
US
Pemandangan dari atas.... MashaAllah....
Lepak sambil tunggu daging + sosej siap dibakar....
Boss turun padanggggg....

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.