Friday, March 25, 2016

Obses Tudung

Tudung.....

Sejak akhir-akhir ni aku rasa macam obses dengan tudung. Baju pun tak sebanyak tudung... 

Dulu, tudung paling mahal aku ada pun... rasanya dalam RM30 je. Tapi.... sejak akhir-akhir ni, aku macam tak berapa nak kisah sangat dengan harga tudung yang aku beli asalkan aku berkenan. Apakah aku da berjangkit dengan ma aku????

Lately ni, apa yang akan aku belek-belek dalam IG semuanya tudung. Instant tudung, yeah! Senang dan pantas. Sarung dan jalan...

Nak comei sikit, beli la yang fesyen-fesyen sikit... harga mahai sikit la. Tapi, ku pejamkan jugak mata ini, janji puas hati.

Terasa diri semakin tua pulakkkkkkkkkk.... siapa macam aku, angkat tangan.........

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.