Saturday, February 19, 2011

lalalalalal......

http://www.emocutez.comlalalalala......................... ari ni ari sabtu. pas keje mahu pulang ke kampung. lalalalalala..... senangnya hati ari ini. lalalalala.........
mood ari ni, saya sangat senang hati. lalalalala..... kejap je dah ari sabtu. suka!!!!!!! esok ahad, saya cuti. boleh rehat2..... tapi, rasanya esok saya dan keluarga mempunyai aktiviti yang dah dirancang dari minggu lepas. aktiviti ape? aktiviti mencuci rumah. hehehehe...... meh yer, NOORKAMAL and NOORAZMI, tolong akak g basuh umah. hahahahaha...... siapa lagi nak tolong akak, kalau bukan adik2 tersayang kan? abg kamu jauh sgt. heheheh......
hurm..... kalau la MR ZUL ada. huishhh...... saya yg pening kepala. sbb diaorg 1 kepala. ada je benda nak dibuatnya bersama. kalau nak bagi nasihat pun, suruh jer MR ZUL yg bagi, mesti diaorg ikut punya. kita dah cakap bnyk kali, tp, diaorg x ikut. tp, MR ZUL ckp skali jerk, terus ikut. amboi2...... itu la perangai NOORKAMAL dan NOORAZMI. ikut cakap abg diaorg jerk. tapi, nasib baik sgt........ diaorg dapat terima MR ZUL tu mcm abg diaorg sndr. dr kami berkawan, mmg diaorg dah 1 kepala.
harapan untuk hari esok, harap2 aktiviti tu menjadi..............

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.