Friday, February 18, 2011

sekuat mana pun saya, akhirnya menangis jua......

http://www.emocutez.comtabah ke saya? berdikari ke saya? kuat ke saya? tapi, akhirnya saya menangis juga... setabah mana pun saya, sekuat mana pun saya, berdikari mana pun saya.... agaknya ada had nya. time macam ni la, saya rasa saya perlukan Mr.Zul di sisi. serius, kalau saya rasa macam ni... saya dah tak boleh nak fikir positif. saya akan menangis dan terus menangis...... Mr.Zul??? Hanya akan memujuk melalui telefon. apa yang boleh kami lakukan lagi andai jarak pemisah kami? 'Sabar la yang, ni kan dugaan kita,' tu je la ayat Mr.Zul, dah naik hafal da ayat dia untuk memujuk saya. huhuhuhu........

Malam tadi, saya menangis lagi. Kenapa? Sebab hujung bulan ni kan, nak pindah ke Seremban. Saya rasa semua beban di bahu saya. Nak fikir hal lori, nak kemas barang-barang lagi.... nak cari itu, nak cari ini.... Rumah sana lagi, nak bayar elektrik, nak bayar air.... Oh Tuhan, berikan lah saya kekuatan. Macam biasa, saya akan meluahkan semuanya pada Mr.Zul.... dan seperti biasa, ayat Mr.Zul macam di atas tu la. kali ni, entah kenapa mulut ni ringan jer menjawab, 'nasib abg baik tau, dapat isteri macam ayg. terlalu berdikari....'. nak tau ape reaksi Mr.Zul, dia ketawa. dan macam biasa, saya akan ketawa apabila dia ketawa. rasa ringan sangat kepala ni.... dia la racun dia la penawar.
http://www.emocutez.commemang jatuh hati dgn ketawa dan senyum dia..... oh tidak!!!! saya rindu...

tak tau nak cakap ape lagi.... memang ini dugaan hidup kami. berkawan, bercinta, bertunang semua jarak jauh. harap-harap selepas berkahwin ni, kami tidak akan dipisahkan dengan jarak lagi. tapi.............................. biarlah jarak itu pemisah sementara kami, asalkan hati kami sentiasa bersatu. Bersatu hingga ke akhir hayat kami.... Amin.........................

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.