Wednesday, February 16, 2011

mamat pendek

meanrasa nak bunuh2 je si pendek kat opis ni.... kalau blh, mmg nak ketuk2, picit2 bagi dia skeping mcm kertas. sng nak tiup n bg dia terbang jauh2. eee.............. tension seh!!!! ada boss siot mcm ni. nsb baik aku nak brenti dah. gila!!!!!!!!!!

dah keje org nak suruh aku buat. baik duit yg ko bayar kat org tu, ko bg aku jer!!! meh aku buat dr A smpai Z. xd la aku nak pening2 kpala amik keje org n siapkan keje org. nak siapkan keje tu, aku kena faham kan plak. kalau x faham, mcm mane nak buat. kan? kan? kalau bidang aku, xper gak la, ni ntah ape2 bidang2 dah. senget betul la....... aku nak faham kan tu, mst la amik masa ckit. ingat aku ni robot ke? sengall.... aku tanye dia, dia tu lg bodoh.... dah tau tu, senyap je la, jgn nak membebel. bagi aku faham dl. sengallllll!!!!!!! aku mmg tgh marah ni. smpai pening2 aku tahan marah. siyes gila la..... mmg aku rasa mcm nak tampar2 je mamat pendek tu.

adoi ai.......... mmg la mamat pendek ni nak kena dgn aku. siap la ko kan...... aku penyek2 ko nnt.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.