Monday, December 19, 2011

^__^

Assalammualaikum semua....

Apa khabar? sihat? ^__^ so, mcm mane life? ok? hurm... life saya, Alhamdulillah... sgt2 gembira sejak kebelakangan ini. Rasanya, terlalu banyak hikmah dengan apa yang terjadi. Dan sesungguhnya, life semakin bahagia. Alhamdulillah.....

dan 17/12/2011 ari tu, genap setahun usia perkahwinan saya dan en.suami.... Alhamdulillah. sambutan? saya di sini dan beliau di sana.. ^__^ nasib badan kan? hahahha.... tetapi, sehari sebelum tu iaitu 16/12/2011, sebenarnya en.suami telah pulang selama beberapa jam untuk saya. janji dapat jumpa kan? so sweet.... hilang rindu sekejap. huhuhuh.... hadiah? hurm.... saya x berapa pandai nak bagi hadiah pada beliau, tapi, saya da courier 1 special card untuk beliau. surprise!!!! he give me my favorite chocolate. xpe la... janji kami bahagia.

ok... next plan ialah sambutan ulangtahun kelahiran ma dan abah. hurm.... ma genap 50tahun pada 21/12/2011 dan abah genap 56 pada 30/12/2011. sambutan maybe nak buat 24 atau 25hb... buat sekali. senang cerita. sama rata.... xde jeles2. kan????

tunggu.......... ok allz. nnt kita update lagi entry. bye u allzz...... ^__^

1 comment:

  1. congret akak.... huhukk.. akak lama ja xupdate! nnt rakin join giveaway farah ya... tq..

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.