Thursday, December 8, 2011

mood :- serabut.serabai.selekeh

MasyaAllah..... banyak tul 'se' nye kan.... ^__^ serabut.serabai.selekeh. mak aih!!!! sejak 2 3 menjak ni, kesihatan saya memang tak berapa nak mengizinkan. musim demam..... hurm, so, pakej lengkap la. demam+batuk+selsema. demam tu da kebah, cuma kalau batuk yang sampai menangkap ke kepala tu, mmg xleh nak tolong la. cepat je suhu badan tu naik balik. yang xtahan tu, menangkap kat semua sendi2 badan.. nak tdo pun xleh nak tdo.

saya pun da jadi rimas je. nak baring x selesa. duduk pun x leh lama.... pergh!!!! serabut betul. nak buat kerja pun xde mood. serabai je da jadinya. serabai... selekeh... semua ada la. entah la. ditambah-tambah plak dengan kehilangan si 'sendayan'... si kucing kesayangan. T___T sedih sgt rasanya. makan pun jadi xde selera.

rutin harian da bertukar da. pagi2 message ma tanya si 'sendayan' ada balik ke tak? pagi petang mcm tu. mane la dia g agaknya.... ke orang curi??? suka hati je nak amik kucing orang. tau la dia comei. nak sangat anak kucing, g la cari yang terbiar sana... jangan la amik kucing saya. sian mak dengan adik2 dia, termenung dan semua mogok xnak makan. sedih!!!!! termasukla saya...... xde selera.

hopefully, keadaan macam ni xkan berpanjangan. hurm..... ^__^ pasni, moga2 ada berita gembira menanti saya. Amin....


1 comment:

  1. ala... xsihat!! semoga cepat sembuh tauuuu....

    akak jgn lupa sapot blogshop farah...
    http://daisyfashionstore.blogspot.com/

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.