Monday, December 5, 2011

UiTM di hatiku....

Assalammualaikum u allz semua....

Lama sudah saya menghilangkan diri kan? x update entry lansung kan? huhuhuhu... sowy u allz.. (macam la ada orang nak tgk kan? hahahah.... ) ok!!!! 1st nak tanya, u allz sihat? saya demam + batuk + selsema. pakej tu..... tapi...... tetap datang kerja. kan? kan? ok u allz...........

sekarang mood tgh membuak2.... mood nak sambung belajar. InsyaAllah, ada rezki, mmg saya akan sambung ke peringkat Master pulak. Da bincang dengan en.suami dan my parent.... so, InsyaAllah saya akan sambung la. di mana? confirm la.... UiTM di hatiku......

ok la allz.... next time sambung entry lagi. badan x berapa sihat... so, idea pun berkurangan. paper nnt saya update g. bye u allz.....


1 comment:

  1. insyaallah dapat!!! tahniah akak...

    rajin2 follow blogshop farah ya.. i need ur sapot!

    http://daisyfashionstore.blogspot.com/

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.