Tuesday, May 29, 2012

=______+

Hai kawan-kawan....

Lama kita x update entry baru kan? Xtau nak cter ape sebenarnya. semua rutin macam biasa aje. heheheh.... maklum lah, student+pekerja ni, rutin harian dia sama aje kan? membosankan kalau nak cter itu aje.


Ok... Ingat g tak entry dulu 'kawan' sekarang 'lawan'? heheheh.... ala, entry cter masa lampau saya kat uitm dulu2 la? ingat tak? hurm.... dulunya 'kawan baik'.... serumah, sama2 susah senang... xde transport tumpang kita.. last2 buat taik dengan kita... ingat x?


ari ni, pagi td... my level gempak skejap... sebabnya 'kawan' yg da jadi 'lawan' tu... excident and then kereta dia meletup. fuh!!! kita lak terpegun dengo bter tu. ada la kawan-kawan ni cakap, CASH Allah bayar... hurm.... kita? kita cakap dalam hati, Allah sayang dia tu. tu sebab bagi dia peluang tuk dia berubah... dan moga-moga dia akan berubah.


Berubah? berubah ape erk? berubah la dari semua perkara-perkara yang x elok. sama macam kita semua..... kan? moga setiap saat kehidupan ini, kita dijauhi dengan perkara-perkara yang dimurkai-Nya. sama-samalah kita berubah. kan?


so, pengajaran untuk hari ini..... setiap saat ini, kita perlu membuat baik kepada semua org. jgn sesekali kita menyakiti orang2 di sekeliling kita kerana dunia sekarang Allah bayar CASH balasan kita. KREDIT di akhirat, itu sudah pasti. K?






No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.