Saturday, May 5, 2012

dulu 'kawan'...sekarang 'lawan'.... ^___^

hari Sabtu yang redup... hujan renyai-renyai. tapi yang pasti, saya terbangun awal plak ari ni. hurm... =____=! saya rasa macam sesuatu. Entahla....

So, ari ni, ingatkan nak g servis kereta jap. ^___^ Tapi, xtau nak servis di mana. hahahha..... ingatkan nak merantau ke Taman Melati (workshop Pak Lang), tapi, macam malas je nak jalan jauh2. hahaha.... kemalasan mula melanda. nak kemas-kemas umah la kalau mcm ni. tapi, tetap malas. haih!!!!!!!!! di mana kerajinan?

ok! ok! motif utama kat sini nak bercerita tentang 'kawan'.... dulu 'kawan' sekarang 'lawan'... x pun, dulu 'kawan' sekarang 'musuh ketat'.... hahahaha... siapa yang iktiraf semua tu? itulah dia 'kawan' dulu. hahahaha... kenapa? sebab apa? hanya dia saja yang tahu. dia ingat dia terlalu bagus. dia ingat dia terlalu baik... cermin dulu semua tu. ^____^ di mana kebagusan anda kalau anda sendiri yang mencanangkan kepada dunia... dia mcm ni, dia mcm tu... last-last, ada gak kawan-kawan yang menyampaikan kepada kita. x sedar diri... dulu nak g kelas, terhegeh2 menumpang kereta kita. xde duit pinjam dekat kita... nak g dating mnt kita tlg cover line, almaklumlah ramai sgt scandal. hahahah.... macam tu la 'kawan' saya dulu. dan sekarang ni, dia announce kat officemate saya adalah 'musuh ketat' dia. hahahaha.... silakan. da la junior kat tempat kerja saya.... ada hati. mereka semua lebih mengenali saya berbanding anda. silakan... =____= saya sedikit pun tak rasa goyah. kerana saya tahu saya adalah yang benar. dah la announce 'musuh ketat'... ada hati minta tolong lagi. haih!!!!! susah betul manusia bertalam-talam ni. tapi xpe, Allah itu Maha Mengetahui. saya tak kisah lansung. silakan....

pening dengan manusia zaman sekarang ni. macam-macam manusia... pelik betul. hehehehe.... agaknya, inilah yang dikatakan manusia akhir zaman.

oh ya!!! kepada dia... sila lah kalau nak announce apa-apa sahaja. saya? saya tak payah announce sebab semua cerita da terlakar sendiri. kalau da hati tu busuk, da jadi bangkai, mcm mane nak suruk lagi. duk mencanang cerita orang, cerita diri sendiri pun tercanang sama. dah dah la tu scandal dengan laki orang. tak kemana..... alih-alih nama sendiri yang busuk. tak baik cuba meruntuhkan masjid orang. nanti masjid sendiri yang runtuh....

Ya Allah, jauhilah aku dari perkara-perkara sebegini... Amin...

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.