Tuesday, May 8, 2012

suka suki semalam...

Assalammualaikum dan Selamat Pagi... ^____^

Da breakfast semua? hurm.... ari ni, saya breakfast air milo + biskut oreo ajee.... sat g tgh ari baru makan puas-puas la. hehehe...

so, mcm mane life anda sekarang? ok tak? saya? Isnin, mcm biasa aje. semalam kan hujan lebat... so, rasa malas gila nak bangun. hehehe.... tp, bgn still mcm biasa je la. tapi, sampai kat exit kajang tu, jammed kot. agaknya sebab ujan, semua bawa slow aje. haih... sampai office da confirm-confirm lewat.... 1/2 jam plak tu. tapi, rupa-rupanya ramai gila dtg lewat, sbb mana-mana pun jammed. ujan je semua jadi kelam kabut. jammed. bayangkan lah, highway pun jammed. haih!!!!! =____=! nasib badan.


so, kerja macam biasa aje la kan... kerja pun macam x kerja aje. hehehe.... kalau 'daddy' saya sorang ni xde, semua kerja tergendala. haih!!! yg paling menyampah, kalau orang tanye dia.... nak cakap pasal payment. nasib la badan kalau jadi project coordinator cum PA kepada Executive Director ni. petang, ingat nak qada' balik la lewat stengah jam tu, tapi... tetiba Dato' buat urgent meeting. x pasal-pasal saya kena join sekali. meeting pasal Contract department, tapi disebabkan saya ni coordinator.. semua kena tau... so, dipaksa oleh Dato' join meeting tu sekali. hamik kau... dari stengah jam da jadi 2 jam stengah. huhuhuuh.... dengar je kerja saya. nasib baik la xde sgt yg menyakitkan hati. kalau ada pun, tadah aje la. da namapun team work, sorang salah semua kena marah. hahahaha.... janji sempoi.. kan?


so, pg ni.... awal-awal nak apply cuti kat Boss eKiosk... ^___^ ujung bulan nak ke Labuan sebelum en.suami bertukar ke Semenanjung. saja, tolong-tolong kemas barang semua. sambil-sambil tu nak tengok-tengok keadaan sana. mana la tau, xde rezki lagi nak datang sana... kan?


ok la semua... pagi-pagi da merepek.... nanti jumpa lagi la next entry. ^____^








No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.