Friday, May 4, 2012

=_____=!

Boss x masuk.... =____=!


so, nampaknya semua kerja saya tertangguh. apala malang nasib saya ari ni kan? hurm... semua plak tu. semua orang plak asyik cari dia aje. pening kepala saya nak menjawab. haih!!!! mana la boss ni. handphone pun off... adoi hai 'daddy' yang sorang ni...


ari ni, pagi-pagi mood da merundum turun.... sebab? hurm.... on d way kat highway jammed teruk. panjang betul td. dalam hati da agak da ada excident, tapi... malas nak fikir sgt. sampai area putra height-usj tu ada board la tulis 'KEMALANGAN DI KM 80.1 EXIT USJ'... dalam hati, entah-entah motor. mcm teruk gila sebab jammed dia terlampau panjang. so, terus kan je la... sampai exit USJ, nampak belah kiri, da bertutup da mayat tu. betul jangkaan saya, motosikal. sebab ape boleh agak... sebab dekat situ, kereta suka sgt amik jalan tepi, jalan motosikal. hurm... entah la. kesian dia... tu je la yg mampu sy katakan. pening melihat perangai/kelakuan manusia zaman sekarang ni. kadang-kadang tu, terfikir gak... zaman da modern, negara da membangun... tapi, manusia ni makin mundur. makin teruk kelakuannya.... kenapa la jadi macam ni?


semakin banyak perlakuan/kelakuan yang betul-betul menjelekkan... tak tirfikir ke mereka semua ni? kadang-kadang, saya rasa takut sangat sebabnya, semua ini membuktikan kita ni semakin dekat dengan akhir zaman (kiamat).... semakin zalim... semakin jahil... sedangkan semua tu boleh kita fikirkan. ya... memang tak dinafikan, semuanya tertulis di dalam Al-Quran. sedih betul.... sedih dengan semua ini.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.