Wednesday, December 12, 2012

12/12/12

special sangat ke 12/12/12?

bagi aku.... simple je ayat nak cakap... serabut!!! hehehe~

gile tak serabut.. dari pagi aku da kelam kabut dengan siapkan dokumen, masuk meeting... (=____=)! time meeting tu, memang gile aku gler tension. dapat je kuar, aku terus malas nak masuk-masuk da. pergh!!! yang paling x leh nak elak, turun naik tangga (3 tingkat kot...)    nak siapkan semua dokumen.. pergh!!! kurus aku.

pastu....

study plak... pergh!!! banyak gler benda nak buat. test lagi.... quiz lagi... presentation lagi... oh no!!! berderet-deret.... aku da nak flat ni~ tulun!!!!!!! macam mane nak handle smua benda ni dalam satu masa. lelama macam ni, bertambah hitam la bawah mataku... oh no!!!! ~habislah akak.

tapi..... 

bestnya ari ni, sebab mak lamper xde kat opis. lalalalala~ syiok sgt. aman dunia. dato' toyol pun xde. ada meeting kat luar. lalalalalala~

esok? oh no!!! mak lamper da balik. nenek kebayan yang perasan cantik tu.... pergh!!! aku menyampah gler. hehehe~

k la allz... nak sambung buat assignment. 

tata titi tutu~

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.