Tuesday, December 4, 2012

Nenek Gila

Ni tengah 'hangin' ckit la...

Tengah hangin dengan mak lamper. Ala, ni versi nenek tua yang perasan cantik tapi perangai buruk mcm ape ntah (sesuka hati jerk.....) Tapi, memang perempuan tu, tahap manusia ape ntah. Menyampah giler aku tengok time dia lalu lalang kat depan meja aku ni.

Ok... cter nya mcm ni. Cter nya... Semalam, aku ni amik cuti tahunan. Biasa la kan, nak balik kampung, ada hal family ckit. Daddy (Executive Director =HOD) aku pun approve tanpa banyak alasan... Tapi, nenek poyo tu... semalam, bising2 dengan daddy aku suh pecat aku sebab aku ni selalu cuti katanya. MC pun banyak... (-_____-)! Lalalalalala.... Aku? Aku rasa mcm nak g penampo je dia sebabnya... MC aku pun ari tu sebab aku miscarriage... Then, semalam aku balik kg. Pergh!!! aku rasa dia ni ada 10 muka kot. Depan lain belakang lain. 

So, nak sedapkan hati.. aku ni g la jumpa daddy aku tu secara personal. Then, dia ckp... Eh, xde pape la. It's ok. U kan da apply guna system. Da approve. So, xde pape la. So, aku pun, rasa lega la. HOD aku pun x cakap pape, nenek gila tu plak meroyan gaya ape. 

Tapi, x jadi kudis pun. Sebab HOD aku rilex jerk. Kerja dgn dia mmg simple. Asal semua kerja jalan... dia okay jerk. Rilex jerk. Cool je orangnya.

Nenek gila tu? Budak department dia pun menyampah gila dgn dia... Ni plak la department lain. Dia mmg suka kacau kerja orang. Mcm la dia perfect sgt... Kalau department lain buat salah, dia canang sampai tahun depan. Siap buat urgent meeting lg. Haih!!! Ada gak org busuk at mcm dia ni kan? Tapi, xkisah pun.... (^___^)

Aku tau... Allah tu Maha Besar... 1 ari, dia akan terkena jugak... kan?


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.