Saturday, August 14, 2010

aku

xtau....ntah kenapa jari ni ter click entry ku yg lama. 16/2/2009.... sbenarnya bkn entry pertama... sbb ada antara entry ku yg terawal dulu telah aku delete kan dari menjadi sejarah entryku. :) xtau kenapa, aku membaca smula entry tersebut dan merasa sakit sperti dahulu. hurm...... :) bila difikir2 kembali, kuatnya aku shingga aku boleh kembali menjadi diri aku kini. terima kasih smua yg tidak pernah berputus asa memberikan aku smangat. aku amat menghargainya.

kenapa? kerna cinta ku dulu bersemi di bulan Ramadhan.... ye, aku masih ingat. :) tetapi, itu perkara lama yg telah aku kuburkan sedalam2 nya. cinta ku kini hanya utk Allah, family dan smestinya Mr.Zul. walau beribu batu memisahkan kami....tapi hati kami smakin dekat. aku bahagia dengan nya. xtau knapa aku menjadi sayu hari ini... mengingat setiap detik tragis dan indah yg pernah terjadi. hurm..... adakah disebabkan aku x brape sihat, jadi emosi ku juga turut x stabil? hurm..... sbenarnya, aku rindu. rindukan Mr.Zul.... rindukan setiap detik indah bersama sahabat2 ku dulu..... kerna, aku akui... kini faktor masa banyak memisahkan kemesraan kami.

aku ingin menjadi seperti dahulu..... seorang anak, yang terbaik. seorang pencinta yang setia... dan seorang sahabat yang baik buat sahabatnya yg lain. apakah aku masih mampu menjadi seperti itu? hurm.......


1 comment:

  1. salam miza...

    BANGUN!! MIMPI NGERI DAH BERLALU... BANGUN CEPAT... TENGOK MR ZUL SEDANG MENUNGGU.. =]


    P/S:SELAMAT BERPUASA & MOGA CEPAT SEMBUH YA

    ReplyDelete

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.