Friday, August 13, 2010

dugaan berpuasa

hari ini hari ke-3 berpuasa...... aku rasa mcm 1 bdn sakit2. adoi ai.... demam+migrain. aku menci betul la. bdn betul2 rasa sakit, nak2 bler nak bangun. mmg parah la rasa nya..... aku rasa nak tumbang pun ada. ntah la, mungkin sbb cuaca skarang kot...... ke kiri sakit, ke kanan sakit. habis smua sakit2.

pastu, si ladyboss tu membebel2 kat aku. mak aih! tensen aku. dah r sakit, membebel plak tu. banyak songeh betul la. ape la punya minah senget tu.... mmg aku geram je dgn dia. ingat aku ni ape ntah.... kalau dia sakit tu, xd pun nak sms ke ape ke? bengang je aku..... pogi jalan la mangkuk!!!

hurm..... :) sabau2 mza. puasa...... senyum. hurm....... ok la, mau rehat dulu. :)

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.