Sunday, August 1, 2010

selamat pagi Malaysia...

sukar utk dipercayai... mza ssh nak tdo mlm td, pastu terbangun awal plak. heheheh.... smuanya disebabkan xd langsir lg. sinar mentari masuk ke bilik ku.... dan aku terus bgn. hehehehe..... bagus betul!!!!

selamat pagi Malaysia.... wow, rnd utk menulis di pagi hari. pasni, aku mau sapu smph. n kemas ckit2 umah. pastu mau basuh baju. wowow..... bnyk benda mau buat ari ni. terus x indah pg ahadku. hehehehe....... rajin2 ckit ye mza! u can do it. hahahahaha......

pagi2 bukak fb. pastu, aik, rasa mcm lain jerk! apesal erk? telek kanan, telek bawah, telek atas, telek kiri..... isk!!!!! gambar ku di tukar, status ku di delete! MR. ZULLLLLLLLLLLLLL.......... i marah u. grrrrrr......................................................................... hampeh!!!!! ni geram ni. ngengada sgt!!!!!! jeles la tu. konon nak bgtau 1 dunia, aku dah dia la tu. isk.... knapa la manusia ni ada sifat jeles? lagi2 Mr.Zul...... geram btl. jeles x tentu pasal. bengang gue... laki sape la tu???????? hurm....... nak uat mcm mane la ni. geram nye la.

ades... k la allz... aku nak uat keje umah dl smbl dengar muzik. lalalalala............

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.