Saturday, August 14, 2010

demam+migrain

hurm...... dugaan o00ooo dugaan. adoi ai.... time2 puase ni la, penyakit2 yang aku paling lemah ni datang. time2 ari biasa ada gak datang, tapi xd la datang skali dua. ni..... mcm nak tercabut nyawa dari badan. Ya Allah..... bagi la aku kekuatan....

pergi 2 kali ke klinik yg sama. 1st time tu, jmp doc lelaki. actually, di aseorang doc yg peramah. time2 sakit ni, biasa la, malas nak melayan dia bercakap sgt. berpuluh2 soklan dia tanye, aku jwb seringkas mungkin. :) 2nd time datang, doc perempuan. very simple. tanye ckit2, pastu aku terus kena cucuk masukkan ubat tahan muntah. Alhamdulillah, lega. heheheheh..... itu la paling aku x tahan. berulang alik masuk toilet sbb muntah. mau tumbang time nak masuk bilik. hehehehhe..... terasa azab nya tu.

ari ni, ari ke3 aku MC.... :p padan muka boss n keluarga. :p aku rasa mcm dah kebah ckit kot. mahu siap2 n pulang ke kampung. :)) mahu berbuka puasa dgn mereka pula. lalalalala..... harap2 kebah la kan. dan xde masalah time n d way balik nnt. xmau la risaukan sesape kan.... aku kan anak yg baik.... :p mcm gitulah rasanya. ahakkss....... perasan!!!!!!!


No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.