Monday, April 30, 2012

Entry terakhir untuk bulan April 2012

Assalammualaikum dan Selamat Pagi.... v(^___^)/

Mood agak baik... sebab Persiaran Kewajipan ari ni tidak JAMMED. diulangi TIDAK JAMMMED. agak hairan gak la. tapi, terfikir esok kan 1st May (Hari Pekerja) so, confirm ramai yg amik direct cuti kan. balik kg ke... g cuti2 Malaysia ke... kan?


Entry ni saya taip dalam office. hahaha... ^___^ Pagi-pagi yang nyaman je. sunyi je level saya ni. sebab bdk kepoh (Si Zana HR) tu cuti. hehehe.... tapi, confirm petang ni... saya ngantuk. sebab selalunya dia la radio hot Prisiptek.


So, hari ni hari terakhir untuk bulan April... Mcm mane anda di bulan April? ok? Hurm.... Saya? Agak seimbang la. Nak kata bagus... ada time kelam kabut jugak. nak kata tak bagus.... ada masa, saya rasa lebih baik dari bulan lepas. so, rasanya natural je, seimbang. kan?


InsyaAllah.... bulan depan (esok da May pun)... en.suami akan bertukar ke Semenanjung. Signal tukar ke Butterworth. Takpela, janji di Semenanjung. So, saya mengharapkan kehidupan kami bertambah baik. Perhubungan kami semakin baik, rapat dan erat... dan saya juga mengharapkan kehadiran insan ketiga (cop cop!!! bukan suh beliau kawen lain ok!!!)....insan ketiga tu, anak la kan.... ^___^ bukti kasih sayang kami... cinta kami... rasanya, sesuai sangat da kot kami menuju ke arah yang satu tu.


^___^ untuk study.. saya mengharapkan semuanya berjalan lancar. Assignment, Project... semua berjalan dengan baik. Test dan Exam... diharapkan saya buat yang terbaik. dan mendapat result yg bagus. Final exam bulan June. So, harap bulan May ni saya boleh ketch up semua subject yang agak2 x dpt tumpu sebelum ni. Amin... moga semua berjalan lancar.


dan untuk carier... saya harap... semua berjalan lancar. semangat nak bekerja tu sentiasa berkobar-kobar la. xde la asyik xde mood je mcm dulu2 kan? hehehe.... moga-moga....


So..... ^___^ itu harapan saya untuk bulan May. Moga semuanya baik-baik sahaja.

No comments:

Post a Comment

Korang... meh la tinggalkan comment. nanti saya comment entry korang plak. ^___^ tq.